Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



5.3.13 . 12:34 am
Gedik !

suka suka ! ayat pertama timbul
bila dilabel "gedik" (cuak)

even dari BF sendiri !
perghhh ! mantop beb !!

bila panggilan tiba tiba bertukar !
".... pow AKU tok tahu MUNG tuh!"

"...... GEDIK laluh"
".. doh kito PUTUS r sene .. "

sumpah ! hati aku melompat lompat ceria !
riang katanya .
dapat kata kata
yang paling dan teramat indah
di dunia !

dengar sini !
aku bukan BAIK seperti perempuan perempuan lain !
dengar sini !
aku tak mintak untuk diterima dalam hidup kau !
dengar sini !
kalau kau dah rasa PE'EL aku nie HUDUS sangat ! Just let me go betul betul !
so, buat apa nak SAVE lagi !

kalau sayang aku !
sayang betul betul EVEN perangai aku macam asdfghjkl.
kalau taknak putus !
please la jangan kata "..doh kito PUTUS r sene.. "

*sakit*

tolong la .
aku manusia !
seorang perempuan .
hati aku bukan konkrit !
hari aku bukan pepejal !
perasaan aku bukan macam gula gula .
2 biji 10sen.
boleh dijual beli .
bukan baju.
boleh ditukar ganti .
bukan !
bukan !
bukan !

*nangis*

Lapuk | Baharu