Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



27.2.13 . 9:46 am
semua bodoh.

benda yang orang lain rasa ianya hanya satu joke .
tapi sebaliknya bagi kita.

even joke tue aku gelak.
tapi hati hanya Allah yang tahu .
sakit
perit

aku gelak untuk menjaga hati.
aku gelak untuk tidak merosakkan situasi itu.
aku gelak untuk tidak dibiarkan disitu.

jika itu bukan tempat awam.
aku menangis semahunya.
aku berteriak kuat !
aku menjerit semahu mahunya !
aku lepaskan semua !

tapi.
ikutkan hati.
aku mahu belasah !
aku mahu luahkan semua rasa tak puas hati !

aku sabar.
walaupun aku sakit.
aku sabar.
walaupun terlalu pedih.
aku sabar !

dah la. malas nak cakap. semua bodoh !

Lapuk | Baharu