Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



1.1.13 . 12:42 am
Owh 2012.

mohon andaikan entry ini lagi 1 saat
melangkah pada tarikh 1/1/13

owh 2012,
terlalu kejam bagi aku.
terlalu sadis dalam hidup aku.
terlalu daif aku melangkah.
terlalu luluh hati ini.
keterlaluan kau berlalu.

0wh 2012,
terlalu istimewa bagi aku.
terlalu asyik dalam hidup aku.
terlalu bermakna aku melangkah.
terlalu sayang hati ini.
keterlaluan kau berlalu.

Allah SWT.
bagi yang seadil adilnya.
sama rata.

biarpun.
2012 pernah buat aku
menangis tersungkur.
menjerittt seperti ianya tidak adil.
sepikan diri dengan
perasaan manusia lain.
sedih.
tabah.
ujian dari Allah SWT.

apa apapun.
2012 pernah buat aku tersenyum
lebar.
riang,seriangnya.
sehingga terlalu asyik.
bahagia dengan perasaan manusia yang
sayang,jujur,ikhlas semua ! pada aku !
tertawa riang.
bersyukur.
terima kasih Allah.

pengajaran.dugaan.kesenangan.kesusahan.
jatuh bangun aku pada 2012.
takdir dari yang maha esa.
selalu mengeluhh.
selalu alpa.
aku lalui.
aku harungi.
aku jelajahi.

*diam*

mungkin aku lupa
apa jadi pada aku
tibanya 1/1/12

mungkin aku akan ingat
apa jadi pada aku
sebelum tibanya 1/1/13

"aku menangis"
sebabkan dia.
sebabkan aku.

*sunyi*

apa pun.
aku masih sayang 2012.
aku pasti merinduimu.
aku mahu kau terus kekal disini *hati*

apa yang baik.
yang betul
yang positif.
aku kumpulkan semua !
aku kutip satu satu.
aku jadikan satu pengalaman.
satu pengajaran.
satu peringatan.
satu iktibar.

dapat juga aku
tampal apa yang terkoyak.

apa yang sebaliknya.
aku tinggal,
aku buang jauhh.
masih boleh aku jadikan

satu pengalaman.
satu pengajaran.
satu peringatan.
satu iktibar.
masih bolehhh !

Terima kasih.


Lapuk | Baharu