Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



1.1.13 . 12:55 am
Hye 2013.

Terus andaikan aku menulis.
tepat jam berdetik.
1/1/13.

apa ?
bakal jadi.
bakal buat aku senyum
bakal buat aku nangis
bakal buat aku jatuh
bakal buat aku bahagia.
mungkin bakal tunangan/isteri.
mungkin !

*berfikir*

azam.
semua bercakap soal azam.
aku tak punya azam yang tetap,
semua aku mau. itu ini
hanya
"mendoakan,tahun ini memberi aku
suka duka kehidupan
yang telah Allah SWT tetapkan untuk aku.
supaya dapat menjadikan aku
hambaNya yang dikehendakNya."
In shaa Allah.
akan dipermudahkanNya.

kadang kadang
aku malu meminta.
sebab aku terlalu lalai.
andainya
dapat,syukur.
tak dapat,tabah.

kalau nak, usaha .
kalau taknak, duk diam diam.

selamat datang.

Lapuk | Baharu