Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



10.11.12 . 9:22 pm
candy vs lolipop !

haluu ! 
lama kot tak update blog . 
Fuhhhh fuhhh  *tiup habuk*

my first entry .
di penghulu cuti ini . 

sebelum belum nie .
malas gila aku nak 
mengerakkan jari runcing aku nie . 
tekan tekan *qwertyuiop*

nak kata sibuk .
tak jugak . online jew memanjang !
cuma . errrr . emmm
oke ! whatever larhh .

the most important !
i'm still a blogger . 

dah dah .
cukuplah Wahida kau menerawang daripda topik yang asal .
better aku straight to the point jew .

Yesterday on nov 9, 2012

*tengok sendir.then baca sendiri. kehkehh*


This Wan Nur Damia Natasha Wan Ikhmal Hisham . 
4 tahun .
ya Allah . manja gila . 


Nana and anak perempuan dia .


artis di make up ! 
aku suka yang kat kepala Misya tue !
lawa . Nana yang pakaikan .


geng geng diorang !


pakai baju and skirt kaler blue ada rerama kat kepala .
my adik bongsu .



buat jela  .






atas . 
Wan Mohd Danish Haikal Wan Ikhmal Hisyam . 6 tahun
*anak buah aku*
&
Farah Amiera . 4 tahun 


nie Farah Amisha Fajar . 6 tahun .
*my sister*



dari kiri 
Amisha (kakak) / Danish (abg.long) / Damia (mia) / Amiera (adik mira)

bebudak berbahagia di hari graduasi diorang !
macam aku dulu la .
di tempat yng sama .
atas stage yang sama . 


alahai rindunyaaa !
aku tengok budak budak . best jew ! happy jew diorang . masalah ? kosong kosong kosong . diorang cuma fikir "macam mana aku nak beli ais krim tue. mintak ngan mak . mak tak kasi" nangis je terus dapat ! mudahnya . sekian .





Lapuk | Baharu