Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



12.9.12 . 7:07 pm
n.a.m.a 3

Assalamualaikum .

dah kalau title NAMA tue .
maknanya . khas untuk cerita nuyu !

Alhamdullilah .
nuyu dah sedar sepenuhnya !!
last melawat dia .
jumaat lepas .
pegi ngan abg z . ila . amzar hakim n aku .

sampai kat hospital .
ramai juga members yang pegi .

walaupun suara still takde .
banyak cakap !
siap buat joke lagi . 
siap kenakan aku .
siap takut takutkan aku .

bukti nuyu dah betul betul sedar ~


nampak tak . bertuittt sakan dah tue .
boring katanya .
FB pula dia tak ingat password .n

yang paling melucukan .
aku ada tanya dia .
"eh ! time kau kat icu . dengar tak aku ngan tirah borak borak ngan kau?"
"tak pom !"
"takkkkkkkkkkkkk !!?"
"a'a.."

hahaha . haha .
korang tau tak .
aku ngan tirah duk borak borak ngan dia 
ada la dalam masa 30 minit !
cerita .
tak usah cakap .
macam macam kitaorang cerita !
banyak gila .
alih alih . nuyu tak dengar . 
aduhhh .
*nurse yang jaga nuyu time tue . comfirm tengah gelakkan aku n tirah*

tapi problem nuyu satu je .
dia taknak makan .
so ! macam mana la kau nak kuar cepat cepat .
for nuyu ! dengar sini . makan biar cukup . ubat jangan nak tinggal tinggal . kau kena strong ! i know you r the strong girl ! yeahh . give me five ~ kalau rasa nak pegi makan kat taman orkid pula . cepat cepat sembuh ye . makan kena pantang ! dengar nasihat doktor . ma . abah . semua la . jangan nak memandai buat kerja gila ke apa . and . sorry . hujung minggu je kitaorang boleh pegi mlwat :) kalau ikut kan hati . hari hari nak pegi . pape pom be strong dear ! we love you !!! mmmmuuaahhhhhh .


Lapuk | Baharu