Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



5.8.12 . 9:57 pm
second options

entry ringkas yang sayang sayang gitu . 
la la la la la blah .


after kelas . 
pergi jejalan .


nak pegi kedai makan .
puasa oke !


pegi kenal rumah member ! 
jejalan sambil .


tak senang katanya .
kalau aku drive .
jeles leteeewww .



mangsa mangsa .
rumah tirah !


dalam kelas . 
ceria .


tak kenal 
rumah sepul .
puas mencari . hehe



sorang sorang pom steady .



skype skype skype
setiap malam . 
sampai sahur !
hari hari ............

kan dah janji nak post picture bebanyak !! . skunk dah . hehe . sebab sekarang nak kata jumpa selalu tak jugak . so ! kalau dapat jumpa . sorak sorak . gembira . hehe . gedik tak gedik . boleh blah . aku sayang mamat nie . aku sayang dia . sayang gila gila beb ! dia lawak aku ceria . cewah . petang tadi lepas habis kelas . jumpa jugak ! yipppie . DM 74 . <3 . sebenarnya nak kasi pendrive je . tapi tergedikk nak keluar kejap ngan dia . huhu . melepaskan rindu . alah macam la dah tak boleh jumpa kan . well . suka hati kitaorang oke ! . dan bukan berdua !!! di temani member member yang baik hati luangkan masa . sambil menonton kerenah kebudak budakkan kami . trimasss ye . peneman setia aina and nuyu ! lain kali teman lagi yeww . tambahan lagi . aku kan hantu bergambor !! so , tadi fone aku , nuyu tak de bettery !! tak dapat nak snap snap snap snap snap !! argggghhhhhhh . betekk . done


Lapuk | Baharu