Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



11.6.12 . 8:08 pm
TWO WEEKS STORY.

Assalamualaikum.

gila.
termenung depan lappy.
tak tahu nak start macam mana.
sebulan juga aku tak bercerita.

kaku.
aku abaikan saja.
senyum.teruja.malas



cenderahati a.k.a siso
untuk para tetamu
sengal.sengal tangan buat benda nie.
lega bila semua siap.



sebahagian drpdanya aku buat.
tak susah.


setelah bergelar isteri.



suasana di luar rumah.



dalam bilik.



pelaminnya.
nie 80% baru siap.



bekas hantaran.



sebelum along bergelar isteri.
30 may.
sambut birfday.

gambar-gambar lain masih bersama photographer2.



malam majlis.
dikir barat.

siang hari.
ada karaoke.
open kepada sesapa yang nak nyanyi.
ramai jugak yang nyanyi.
meriah.
dan ada cabutan bertuah.
untuk family dan pembantu-pembantu.
ada persembahan silat.



cuti panjang.
budak-budak pom ramai.
lepas breakfast.
bawak diorang pergi pantai.


sempat juga cari baju raya.



jakel memang merabunkan mata aku.

PAHANG.jerantut
majlis bertandang ke rumah pengantin lelaki.



singgah sekejap.


mandi manda pom boley.


peace !


teruskan lagi perjalanan.


adikku.


homestay.
nasib baik ada tempat parking.
penuh dengan kereta-kereta.



Taman sri idaman.


"Mirror mirror on the wall  ! who's the fairest of them all ?" - ravenna.


ayat tue dah sebati dengan kisah dongeng.
snow white.



Snow White And The Huntsman
kristen stewart.
cun.superb.sexy.
untuk movie nie 4 bintng aku kasi.
not bad.


otw balik.
sempat lagi singgah ECmall kuantan.
tengok movie.makan-makan.
yang lain-lain dan sampai rumah awal.
kol 4 pagi baru sampai rumah.
nasib baik ma tak marah.
kesudahannya.
lemau nak ke sekolah.
konon penat.

banyak lagi nak aku ceritakan.tapi entah kenapa buntu.wassalam.


Lapuk | Baharu