Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



6.5.12 . 12:43 am
Sweet Sour 18.


HARI nya . 
happy birfday to me !
kejap jew rasa . 
eh ! aku rasa belum PMR lagi .
*konon*




terima kasih buat member FB aku ! yang sudi wish for mai bifday !
tue semua yang wish at 12.00 am - 12.00 a.m .
cukup satu hari .
kalau yang expired date tue macam mana ?
masih aku hargai . lol 
ada juga yang sudi wish erkk ..
hehe .
itu sudah memadai !
tenz again .
i love you all .

hari nie aku buka fb .
hanya untuk .
balas segala , kebaikan member/member FB !
:)) tenz again n again !



THE PARTY.


suke . pink !
and cokelat .
BFF WE LOVE U !
yeahhh
BFF I LOVE U ALL !



semua ada ! satu dua tiga empat lima !
yeahhh !
complete.


susah nak lengkapkan diorang nie ..
hehe.



gila ! tampar/tampar pipi .
betul ?
aku dah 18 tahun . 
selamat datang dunia awal remaja .
hidup di bumi Allah .
sepanjang 18 tahun aku hidup .
rasa macam 50% jew aku isikan kehidupan aku .
segala/galanya .
dan . aku bersyukur
aku masih diberikan sihat tubuh badan .
dan untuk terus bernafas .
alhamdullilah . Tuhan .
masih lagi di beri peluang untuk aku .
berbakti untuk bumi ini . cewahh .
aaminn !
dan dengan kehidupan sederhana ini !
aku bahagia .
di samping keluarga dan kawan/kawan serta orang di sekeliling aku !



tak di sangka/sangka ! 
diorang kasi hadiah nie !
memang aku skunk kemaruk gila ngan benda nie .
ntah nape . 
jumpa jew . harus aku pegang .
CRISTAL MUSIC
note : sesape yang nak kasi hadiah kat aku . kasi benda nie erk ! ak nak kumpul bebanyak !


haha . perasaan . ada kew yang nak kasi .?
fall in love .



Lapuk | Baharu