Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



6.5.12 . 2:10 pm
a lucky girl.



aku baru koret/koret kisah hidup dia .
dari miss nadiah .
banyak info/info yang aku dapat .

banyak/banyak story dalam blog dia .
about pilihan family dia .
dan aku . teruja dengan kisah dia .

aku rasa macam nak cakap kat my mum .
"soal jodoh,ma yang tentukan,owg terima."
*gelak dalam hati*
pilihan parents adalah yang terbaik .
sebab takkan diorang nak pilih
yang akhlak entah kemana kan ?

apa/apa pun soal jodoh tue .
aku tak boleh nak buat apa .
semua dah tertulis .

aku di kira kaki novel juga .
kisah sis dena nie .
macam dalam novel and drama .
so ! apa yang penulis/penulis novel tue tulis .
terjadi !
apa yang d tengok dalam drama .
wujud !
ini bukan fantasi but realiti .
dalam hidup apa/apa pun boleh jadi .
right ?



Lapuk | Baharu