Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



25.4.12 . 2:47 pm
That's WE !

Assalamualaikum..
semalam 24/04/2012 ..
lepas subuh ~ siap/siap kuar ..
awal giler jew kan lepas subuh ..
haha ! sebenarnya memang lepas subuh,
tapi bukan betul/betul
lepas subuh !



breakfast kenyang kan perut
kat restoran makanan segera nie ..


menunggu makanan yang belum 
sampai lagi.


sampai jew makanan !
terus sumbat dalam mulut.


ish3 !! teruk jugak erk ngko makan


dah dapat pancake dia senyum
tak henti ..











macam/macam gaya kami pose ! :))
tenz korang,teman aku shopping
pelengkapan nak pegi PLKN ..










picca di atas
adalah koleksi picca
muka boring dalam bank !!
semua kerana aku ~
hehe 
tenz.


waaa ~ tertanya/tanya .. sape la mamak
muka skema nie erk .. ?
mamat ZAKWAN nie
yang handle aku buka akaun baru
then,buat kad BSN ..
dia nie memang lawak arh ..
dalam bank suara kiteorang jew yang gelak
sebab dia cakap loghat terengganu
ciap ajuk/ajuk ag dia cakap macam mana
dan dia explain kemudahan yang akan dapat ..


aku terkejut juga,sebab dia mintak nom fon ?
lepas tue suruh aku pegang fon !
aik ~ pelik jew kan.
rupa/rupanya
ada kemudahan yang boleh digunakan
melalui fon
satu/satu dia ajar cara/cara
yang boleh dibuat.
to all mai dear frenz KUYAH/NUYUE/TIERAH tenz .. sebab sudi melelahkan diri korang semua ,pusing satu bandar jerteh demi aku ! hehe .. berharga jew rasa.. first, sampai jew tempat pertama pergi isikan perut,ke pasaranya pantai timur,ke pasar raya econjaya cari barang untuk ke plkn,ke butik al-ikhsan aku beli beg .. last,ke bank ! selesai semua,baru balik. huh ! penad ~ sampai aku tidur .. 
wassalam. 


Lapuk | Baharu