Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



5.4.12 . 12:59 am
khas untuk PLKN ~

title dah maca aku penah pergi dan merasai dunia PLKN .. haha .. sebetulnya tidakk .. aku tak penah merasainya lagi .. hanya orang d sekeliling aku sahaja yang pergi .. kata diorang .. PLKN bestt .. untuk minggu pertama / kedua / ketiga or sebulan .. tak best sangat .. tapi bulan/bulan seterusnya .. TERBAIK  woooo !! dengan itu .. hati dan jiwa aku meronta ronta nak sangat cepat/cepat pergi dan menikmati dunia itu !! hurmm .. macam mana la aku kat sana ? agak/agak best tak ? tanda soal kat kepala aku dah bertimbun .. memikirkannya ~ 
...
sepantas kilat aku ke laman rasmi PLKN lepas aku bace girl tue post kem yang dia kena .. kat terengganu .. time nak type no ic aku .. macam drumm kat jantung aku .. tekan jew CARI.. terus kuar .. huh !! satu/satu aku bace .. mula/mula pelik jugak .. aik kat sini ke aku kena ? 
KOLEJ POLY-TECH MARA (KPTM) KAMPUS CAWANGAN KOTA BHARU (BERSEBELAHAN PASARAYA TESCO)
rupa/rupanya .. tempat berkumpul .. haha .. berdebar punya pasal .. 
nak tahu tak kat mana kem yang akan aku duduki selama 75 hari !!
scroll ke bawhh .. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
check notis fb jap ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
eh .. ada yang mention kat twitter la .. kejap jew !!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nah .. amik .. dengan picca aku sediakan .. !!
dokan aku bahagia di sini ..
amin amin amin


...
...
korang nak tahu sangat kan .. tengok yew puas/puas .. hehe ..
oke .. nie yang cik fatin kite punya ..
...
hehe .. nie plak senarai yang aku tahu setakat nie
NAIM budak kelas aku MERBOK
FIFAH MERBOK jugak 
NABIL budak kelas zuhal PASIR MAS
NIK ASHIKINE PASIR MAS juga
ALISHA ketua pelajar kamil 2011 PERAK
oke .. itu saja .. aku rasa semua student SMK kamil grab kum.2 .. ade kew kum.3 ?? ermm ..mybe ada jugak kot yang terselit kew .. yang terkehel kew .. terserah la yang terrrr ape pom ..huhu.. dan tahnia la yew kepada terkena PLKN kum 2 untuk tahun ini .. walau kemana jua anda jelajahi .. huahua .. 
...
wassalam.





Lapuk | Baharu