Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



5.4.12 . 10:55 am
KEM PLKN REKREASI BELIA,BALING,KEDAH.


...
wahhha .. siap ngan  peta lagi .. semalam xingt nak entrykan sekali .. oke .. aku tak tahu peta tue original or spicy .. sebab copy lam ternet jew .. aku dah penah pergi kat kedah dan penah jugak lalu depan kem nie .. sekali tengok jew .. tak ingat dah rupa macam mana .. yang aku ingat nampak bus PLKN aja .. !! huahua .. tercapai juga impian aku nak pergi jauh sikit dari negeri kelantan .. terdetik dalam hati kalau la dapat plkn kat kedah okey jugak !! akhirnya, dapat .. huh ! tapi aku tak tahu .. kem nie best or tak ? 
...
nie antara pandangan dari family and kengkawan aku ..
MA > terkejut dia dengar !! "jauhnya,ada kawan tak yang kena tempat tue." (termenung sejenak) "kumpul kat mana? bila pergi ?" bertubi/tubi soalan yang d tanya.
KENGKAWAN aku .. biasa la .. terkejut ada .. tergelak ada ..semua ada .. huhu,ada yang cakap tak best !! ada yang cakap bestt gilerr.. yang cakap tak best tue tak pernah merasai pom .. dan yang cakap best tue .. dah ada pengalaman.
MY SWEETHEART > peneka yang terhebat !! dia orang pertama yang pandai teka .. huahua dan orang pertama tahu.. dia kata "tak payah pergi ! / jauhnya ! / plkn bukan ada pape pom / kenapa tak area kelantan jew? / pergi bila? / kat mana kumpul? / nak hantr boley? / ermmmm" serta dia la yang paling banyak tanya .. last pagi tadi dia tanya "agak/agak demam sempat sembuh tak sebelum pergi sana" haha .. mesti la sembuh .. tak kan la sebulan kot aku demam. (rungsing erkkk ?) aku rasa . masih banyak lagi yang dia akan tanya lepas nie .. wait n see.
p/s > bakal menjadi wirawati. *semangat plkn*

wassalam. 

 




Lapuk | Baharu