Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



20.4.12 . 6:02 pm
Hang out jew memanjang ..

LAma la jugak .. masing/masing terperuk 
dah jadi jerut kot ..
tup/tup .. "jom pi pantai"
alahai .. pantai lagi !! naik muak
aku dengar ..
tapi atas ajakan member/member punya pasal..
ku tunaikan jua
diri pom kepuasan yang telah melanda.



secubit kenangan semasa di dua pantai ..
di atas .. ada wajah/wajah baru yang tidak pernah
aku uploakan piccanya ..
serta tidak pernah lepak sesama
sebelum ini.
jika dilihat picca bawah seperti beratur
dari kiri FATIN HAZIQA / kuyah / aku / FARAH WAHEEDA / IZZATI / nuyue
nama/nama besar adalah insan yang ku katakan tadi.
segenggam picca lagi ada SINI ..




lepas lepaking kat pantai ..
terus dapat surat ini.
maknaya dah tak lama
aku akan tinggalkan
rumah . family . kawan/kawan . cinta hati . kelantan
untuk beberapa bulan.


selang satu hari ..
ke kbm plak dah
still dengan ahli yang sama
cuma tanpa FATIN HAZIQA
dia ke kl ..

biasa kalau ke kb ..
picca memang berpuluh/puluh akan di snap
tapi kali nie ntah kenapa ..
ciput jew..

aku sempat beli sehelai baju . sehelai seluar . sehelai hijab . sepasang slipper // kalau aku ke toilet then tukar semua dah cukup rasanya . huhu

sekian saja ..
wassalam. 





Lapuk | Baharu