Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



1.4.12 . 9:38 pm
Dunia MIni aKU

Assalmualaikum ..
straight to the point .. 
skunk aku nak story sal .. minat aku yang giler/giler nie .. apa yang disihirkan pom aku tak tahu .. hihi .. nevermind !! yang penting ~ ku tak tiru minat orang .. lahir dari diri aku sendir lepas hidup selama 16 tahun .. tetiba minat nie tercetus .. sehingga ingin memilikinya !! bukan sekarang ~ tunggu aku stabil lam hidup dulu .. kerja kerja kerja , kumpul duit bebanyak , baru senang hati nak beli !! hehe .. lau boleh nak dapat dari titik peluh sendiri OR ada yang baek hati khas nak kasi untuk aku OR kasi 50% bajet untuk beli kereta yang berjenama MINI ~ tak kesah yang mana satu !! yang penting MINI .. huahua .. 
kegilaanku sudah melampaui batasnya !!
seperti yang sedia tahu .. MINI jugak seperti jenama kereta yang lain .. contoh > HONDA/PROTON/TOYOTA dll.
...
sampai aku pening kepala..blur tak tahu yang mana chantek .. sebab semua aku sukerrrr !! ohmaigodd ..
... 

...
MINI CLUBMAN
...

...
MINI CONVERTIBLE
...

...
MINI COUNTRYMAN
...

...
MINI COUPE
...

...
MINI E
...

...
MINI HARDTOP
...

 ...
MINI ROADSTE
...
waaaaa ~ semua lawa dan owesommm kan ? yeahhh !! sebenarnya banyak lagi .. tapi aku dah pening .. cukup la setakat itu sahaja .. I LOVE MINI!!

 


Lapuk | Baharu