Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



14.3.12 . 12:30 am
Wah.. Okey la tue

Apa yang waaaahhhh nyer tue ?? takde la wahhh sangat kat korang/korang .. nie wahhh untuk diri aku jew .. hehe ..
+
+
+
+
+
+
+
ape tue ?? okey .. tue mai sweet sista yang aku jumpa melalui FB .. juz minat/minat jew ,. huhu .. so ?? apa wahh nyer ?? ada dua wahh aku .. first,sebab aku org pertama komen .. biasanya aku yang last tau .. nak buat macam mana .. akak nie ramai peminat sangat .. almaklum la .. part time modelling .. kompem ramai fans kan .. hehe .. dan untukk status akak pada malam nie .. aku yang firstly mengomen .. suker .. serta akak comei tue reply tau .. siap pggil aku syg lagi .. ciss .. perasaannn betul aku nie .. apa/apa jela .. second, of coz aku tertarik ng status dia tue *rasa nak buat sesuatu jew* .. like habis larrr .. dan semua status dia bagus/bagus .. semua mesti ada kebaikan .. dan akan dapat moral value lepas bace .. tue yang tertambah ,minat kat akak nie .. //
okey itu saja entry pendek untuk malam ini.


Lapuk | Baharu