Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



23.3.12 . 12:38 pm
SIGN out !

yeahh .. ini la namanya budak lepas SPM !! lepas dapat result ~ terus sign in .. hehe .. apa pom keputusan .. kiteorang syukur .. hidup harus di teruskan .. betul tak ?? yang dah lepas tue lepas la .. kita dah usaha kan .. masih banyak lagi peluang kat kite .. teruskan berdoa ~
.
.
.
.
.
.
.
.. tempat pertama kiteorang pergi ~ pantai !! tempat rebrettt .. yuhuuu ..
.
.
..sambil/sambil makan kepsii ..
.
.
...dihantar sama mamat sengal nie .. :))
.
.
..jump it !! ngan baju kurung bagai..
.
.
.. menjadi kesukaann !! keharusannn .. !! tetap !! sunat ~
.
.
.
.. upload sikit sudah .. huhu .. takut ada yang terjeles .. *perasaan*
..
.
.
.
.
petang tue .. aku ngan member darjah 6 ~ hang out !! 5 tahun berpisah .. akhirnya bertemu !! yeahhh .. rindu masa kecik/kecik dulu !!
..
..kat tepi aku nie .. namanya cik FATIN FAQEHA .. cun kannn ..
..tudung kaler pink .. DIELA .. dah lama rapat .. sejak buat lesen kereta sesame .. tepi dia namanya SYERA .. baru kenal sebab masa sekolah rendah dia sekolah kat len .. dan pertemuan ini yang buat aku ngan dia menjadi kawan !! bertambah sorang member ~ :)) sukerrrrr ~ dan SYERA yang bawak kiteorang kat sini .. dia kerja kat resort nie .. lepas tue dapat men itek ini ng percuma !! fulamakkk .. best kan ..
..itek hijau yang dipilih DIELA .. kwek kwek kwek ..
..pose sendiri sendiri ..
..
....
.......
lepas nie nak ke sinii ngan SAHABAT KARIB aku !! tggu ada masa yang sesuai ~
****
******
********
hari kedua lepas amik result .. kiteorang student SMK KAMIL ,, harus ke dewan besar .. cikgu kaunseling nak kasi takliimat sal pemilihan yang sesuai .. macam tue la .. lepas habis semua tue .. kiteorang keluar makan .. dan ke bank beli nom pin untuk maktb .. *mencuba nasib* hehe .. dan lepak lepak kat umah budak PLKN .. huhu .. sampai petang wooo .. khusyuk kiteorang mengisi maklumat buat pilihan .. kalau cik FATIN ATIRAH rajin nak upload picca .. lagi baguss .. cik FATIN .. rajin kan lah diri kamu yeww .. hehe .. sebab ngko ng aku jew rajin giler berTYPO bagai nak mampos nie .. huhu ..
wassalam..


Lapuk | Baharu