Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



3.3.12 . 11:21 am
masam MANIS cheritera

1 march 2012
...
dah masuk bulan mac !! dan bermulanya penghulu bulan itu ~ aku ngan kengkawan picnik kat pantai air tawar,besut .. sapew lagi yang pegi ? TIERAH / NUYUT / ADILAH / AMIRAH / WANIEY / ALLISYA .. sapew adilah ? dia sebenarnya kawan aku masa sekolah rendah dulu2 .. kembali rapat masa kat litar .. memandangkan umah dia area2 sini .. so,kiteorang ajak dia .. plan sape ? nie adalah plan amirah yasmin .. dia yang kasi plan . so,kiteorng on jew .. memandngkan aku,nuyue and tirah .. takde mende nak dibuat .. kerja2 pom tak .. kenapa tak ajak ramai2 ? sebab orang len susah nak datang ..
...
...
...
lepas selesai berpicnik bagai .. aku,tirah and nuyu ,. ada date pula kat kepsii .. tapi .. cancel saat/saat akhir .. ada sedikit komplikasi .. dan komplikasi tue jugak la .. aku kenal erti persahabatan sebenarnya !! dan patot la bila aku bertanyakan soalan dalam group islamiah .. "kerana salah faham kami berpisah" dan .. kebanyakkan member/member dalam grup tue kate .. "itu bukan sahabat namanya" .. pelik .. kenapa ? dan sekarang .. baru aku tahu ~ owh,begitu .. sememangnya betul ... tenzz ..
...
tak dapat nak rasa kepsii yang di belanja orang hari tue .. last/last merasa pakai duit sendiri .. huhu .. tapi still enjoy ! sebab atas cadangan aku yang nak makan kat sekolah tercapai !! melihat keadaan sekolah yang dah berubah .. sayu rasa hati .. rasa mau jew panjat tingkat 4 tue .. tengok apa dah jadi .. tapi tak dapat .. sebab dah lewat sangat dah .. lepas hatar amer .. terus balik .. then singgah kew rumah dilah jap ..
...
dan hari itu jugak .. aku adalah watak utama .. serta ada dua lagi watak utama yang berjasa kepada aku .. tenzzz to mai hero and heroinnn !! love u so muchh .. takkan lupa samapi bila2 frenn ..
...
banyak tempat yang dijelajahi .. walaupom penat .. hati senang gembira .. kami dapat 1oo1 kisah yang penuh bererti dalam hidup ,,, membuatkan kami matang kedepan mengenal kehidupan .. Tuhan telah aturkan semuanya .. dan terima kasih memberi kami jawapan yang di cari selama ini .. terima kasih semuanya ..
...
picca/picca menarik KAT SINI


Lapuk | Baharu