Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



23.3.12 . 12:04 pm
Kesimpulannya..

tue la yang aku duk tenung ,, duk tunggu .. last/last .. bommmm !!
yeah .. masanya dah tiba ~
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kesudahannya ialah .. kesimpulan .. tapi bukan kesimpulan dalam kehidupan ~ setakat SPM aja .. macam/macam dah dengar orang kata sal SPM .. antaranya "bukan penetu masa depan kite" "masih banyak lagi peluang kat sana" dan macam/macam lagi la .. hah ! macam mana erk result aku ?? huhu .. okey .. not bad .. still dapat isi U .. harap dapat la .. amin ~ aku dah syukur sebenarnya ngan result tue .. Tuhan dah buat yang terbaik .. ada yang lebih teruk dari aku .. sampai bunuh diri minum racun .. Ya Allah .. dan aku bersyukur sesangat ngan keputusan yang telah ditentukan oleh Allah untuk diri aku sendiri .. nie adalah markah usaha aku selama ini .. memang padan la .. hehe ~ jangan nak tanya erk .. hehe .. yang dah tahu tue .. doakan aku sukses ke depan .. itu saja .. di kesempatan nie .. jika ada para blogger / follower aku / pelawat yang ambil SPM batch 94 .. tahniah yew ~ tak kesah la korang cemerlang or tak .. aku tetap nak ucapkan tahniah !! kita dah usaha kan .. syukur dengan apa yang kita dapat .. lau kita tak bersyukur .. hidup kita akan jadi lebih rumit untuk maju ke depan lagi dan lagi .. dan aku harap korang akan sukses !!!
wassalam.


Lapuk | Baharu