Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



30.3.12 . 9:48 pm
juST gRAB it ..

seperti yang sedia maklum .. hehe .. 25 march tak silap aku .. aku ng member ke kb coz ada program SELANGKAH ke UITM .. lepas ke sana, ke tesco .. makan/makan ..
jejalan kejap .. tetiba mata aku .. ternampak tudung .. yang dah lama aku idamkan .. !!! gggrrrr
...
...
okey ! tue la tudung yang dah lama aku mencari .. akhirnya jumpa jugak !! yeahhh .. gumbira ~ tengok Fida Ibrahim yang pakai .. so , terus terpaut nak dapatkan tudung macam nie .. satu impian terlaksana.
...
...
lawa kan .. ?? aku tak upload picca akak nie full .. tue bukan hak aku nak upload pic owg sesuka hati tanpa kebenaran .. juz crop kasut tue aja .. hehe
*tenz akak memberi saya inspirasi*hehe
...
...
okey satu KBM .. cari kasut nie !! tak kira berapa kedai kasut yang dah kami terjah .. akhirnya jumpa jugak !! yessss .. tenz kepada kengkawan aku yang berlenguh kaki tolong aku cari kasut ini .. hehe .. sayang korang .. walaupom tak sama sangat ngan akak punya kasut .. itsokei .. iras/iras pom jadi la .. hehe
*kasut merah si pari/pari kecil*
impian terlaksana .. cewaaaahhh .. terlaksana la sangat .. memang before pergi .. dalam hati takde lasum nak grap pape .. juz nak jejalan jew .. akhirnya terpaut jugakk ..
okey! lepas nie aku nak buat macam nie .. tak payah pikir nak beli apa .. juz pergi jew .. then, lau dah suka .. apa tunggu lagi !!
wassalam.


Lapuk | Baharu