Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



26.3.12 . 6:14 pm
ColourFULL ..

SEHARI tak update something .. rasa jejari manis aku nie dah tak berape nak betull .. hehe .. tak samapi berbulan pom aku tak update kan kan ??
...
bermula 21 march .. tarikh keramat batch 94' .. sampai hari nie .. dan ntah bila akan titiknya ..
21 march >> semua tahu .. ambil sehelai paper yang mungkin megubah sesuatu dalam hidup kiteorang .. lepas ambil result .. lunch KFC kat tepian pantai .. petang pula aku ke TOK AMAN main ngan itek .. hehe .. reunion kecil darjah 6 tahun 2006 !!
...
22 march >> cikgu zaidah (kaunseling sekolah) menyuruh semua student batch 94'kew dewan besar yang dirindui itu .. medengar ceramah dan tips penting untuk melanjutkkan pengajian ke peringkat seterusnya .. lepas tue .. lunch kat KFC *boring la aku ngan namanya kfc tue .. muak dah rasa* .. then,kerumah NUR SYUKRIAH .. beramai/ramai .. check kelayakan .. huhu .. dah macam study grup lak dah .. tapi gumbira !! .. semua kami dapat berkumpul .. SERUNUK gilerrr ..
...
23 march >> rehat .. ikutkan jadual kiteorang nak ke KB 'selangkah ke UITM' .. tapi di cencel kan sebab .. TIRAH nak ke terengganu ..
...
24 march >> akhirnya samapi jugak kat KB .. sendiri pergi tau .. apa guna ada P .. membazir jew buat mahal/mahal .. hehe .. ke TESCO rindu nak makan donat big apple .. lepak/lepak .. KBMALL .. luangkan masa bersama .. dah macam keharusan jumpa jejaka/jejaka sewel kat sana .. diorang tak kemana .. POOL terusannn .. *tak boring kew* .. lunch ng diorang kat sana .. tapi kiteorang dibelanja oleh cikgu shari .. hehe .. tak rugi tegur cikgu .. makan free .. tenz cikgu .. kami semua dapat A sejarah .. hehe .. dan si lelaki/lelaki jeles .. cikgu sekadar bersalam jew .. huahua .. kesiann .. last .. lepak kat belakang pelangi mall .. minum/minum .. makan/makan,dibelanja oleh DATO SAIZO .. tenzz bro !! .. jam 7 baru balik .. sampai rumah kepenatan ~
...
25 march >> rehat .. sebab dah terlalu penat nak kew bachok pom xlarat ..
...
26 march >> ke bachok .. tapi dah full ..decide,makan roti canai .. then ke pantai .. 4 kumbang mengikuti tanpa kata .. so ecok kena pergi pula .. awal pagi harus bangun !! ..
...
*aku malas giler nak upload picca .. bnyak tak terucap .. aku juz nak upload dalam twitter ngan fb jew .. kerana demam yang selalu cemburu ngan aku .. *
chowww dulusss ..
wassalam ..


Lapuk | Baharu