Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



30.3.12 . 12:53 pm
Bawal's GIRL stoRy ..

semalam .. si budak PLKN .. baru update blog !! lepas dia balik dari plkn.. aku duk tunggu dia punya entry .. nak jugak baca .. sebab dah lama dia tak update .. semalam.. dia pom post entry baru kat fb .. aku pom..cepat/cepat bukak .. nak bace !! dah terlmpau rindu .. biasa TIRAH jew yang rajin .. Nuyue .. ERMM .. asyik tukar link jew .. aku pom pening .. dah la tak kasi tahu .. macam mana sekalipom .. aku nak dia yang kasi tahu sendiri .. hahahaha ..
..
...
....
korang sendiri tahu .. aku malas giler nak upload picca .. lembab nak mampos !! so,nasib baik aku ada member yang rajin nak mampos nie .. hehe ..
nie antara tempat/tempat yang kami lawati .. cececehh .. juz klik !!
oke .. nie entry budak plkn !! hehe
...
ada jugak tempat yang kiteorang pergi tak story,lepas exam SPM .. dah terlalu banyak .. hehe .. maybe akan datang yeww .. serunuk !!
DUNIA BUDAK LEPAS ESPIEM
you guys soo ohsemmm beb !! love u sooo muchhh !!
air yang dicincang takkan putus !!
kekalkan sehingga nafas yang terakhir..
wassalam..


Lapuk | Baharu