Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



17.2.12 . 5:58 pm
♛ WAHIEYDA ADOLECENT P ! ♛

happy / teruja = semua ada !
tadi time aku duk relax/relax tetiba cikgu lecen aku kol .. katenyer nak hantar lecen .. senyum lebar ~ aku dah bajet lam kol 5 lebih sampai lar tue .. aku duk lam bilik time tue .. mak cik aku panggil then terus kasi lecen nie .. cikgu aku kasi kat bebudak yang tengah maen kat laman .. tenz POK KU sudi hantarkan .. hehe, aku apa lagi tunjuk kat 2 orang kakak aku yang hidup memandu tanpa lesen (nana & eha) * soe erk nana kaca mum tdor* memang aku sengaja pom !!.. di sebabkan terlalu teruja nie .. terus entrykan lam online's diaries aku nieh .. nampaknya aku kena beli P nak tampal kat kereta .. yang kakak aku punya dah tercabut .. tinggal yang kat depan jew .. uhuk2 .. it sokei ..
okeh ~ tata semua .. lalalalala .. muaaahhhhh cikit !! * gedik *


Lapuk | Baharu