Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



13.2.12 . 11:03 pm
WAAAAAAAAAAA !!

.
form 1 .. form 2 .. form 3 .. form 4 .. form 5 .. bangun tidur bangun tidur dah lepas semuanya .. kenangan kembali menerjah dalam fikiran .. tadi time menunggu giliran untuk test .. ada ex student kamil yang berpindah masa form 4 .. namanya nikki .. dia ke mrsm merbok bersama-sama kawan/kawan hostel ,, sasa .. sikim .. isha ~ form 1 __ aku ngan isha dah macam belangkas !! kemana ada isha di situ ada aku .. yang tak bez time tue dia kelas len .. aku kelas len .. lau kiteorang gaduh aku pujuk dia tau !! aku ingat lagi aku kasi cokelat bueno !! aku ke dorm dia lepas tue duk atas katil dia time tue dia kononnya tidur lar tapi tak pom.. hehe .. lucu betul .. rumah dia tak jauh sangat dari rumah aku sebenarnya tapi aku still tak kenal lagi .. adoiii ~ aku ngan dia suker berkongsi cerita .. sasa ngan sikim kkira rapat juga masa form 1 ,, dan kiteorang lagi rapat time form 2 sebab .. kiteorang grup zapin hostel untuk ASAT .. pagi siang malam - berlatih ! hubungan kiteorang jadi rapat .. kena marah ngan kak zana *jurulatih* ngan kak nad sampai nangis/nangis sebab tarian tak jadi .. sehari sebelum pertandingan kiteorang di balut ngan selimut dalam keadaan panas lepas tue di sadur asam jawa kat dahi secara beramai-ramai .. sebab kakak2 takut kiteorang deman .. dah sedih bersama/sama lepas dapat tahu kiteorang tak menang walaupom masa tue persembahan kiteorang yang paling bez .. sebabnya salah tema !! cuba bayangkan .. berhabis banyak masa .. sampai kak zana turut nangis .. sedih wooo !! kiteorang dari form 1 sampai form 3 .. study sama/sama .. time form 3 aku ngan sikim bersebelahan katil .. dia kuat tidor tau .. suker giler makan asam .. otak bijak ! selalu tak berjemaah time solat .. huhu .. aku ngan dia sama jew .. minah kalut ! tapi pengawas sekolah tau ..
*****
sekarang !! tadi baru aku tahu sikim dah masuk uitm shah alam .. dan sasa utp !! diorang nie sama saiz jew ngan aku .. kecik2 .. dan trkejut juga nikki gtau yang dirang dah jadi student u ! wawww ~ jeles pom ada gak .. macam mimpi pom ada .. rasa semalam baru aku tidur tepi sikim !! biarpom tue dah beberape tahun yang lepas ~ good luck erk koram .. tali persahabat kite takkan pernah putus tau .. happy dapat mesej ngan sikim tadi .. borak/borak sal dulu/dulu .. nak nangis pom ada .. uhukuhuk ~
___
kenangan tue indah la ~ andai sejarah itu mungkin berulang lagi


Lapuk | Baharu