Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



9.2.12 . 7:29 pm
TRENNN TRENNN // DAY :: 05.02.2012

Bagun awal2 kol 8.. litar time . hari last untuk test 06/2/12 ! ..berdebar wooowww .. menanti harinya ! oke .. aku sesi ke-2 no.4 . . rm400 dah d bayar kpda ckgu .. sebenarnya hari nie cuti .. pejabat tutup dan kantin pom tutup jugak !! sarapan tak makan langsung .. aku n nuyu kol amir .. *lau ___ ada sini aku kol dia jew .. boleh jumpa ..hehe* suh dia belikan nasik dan air .. sambil2 makan borak2 ngan dia sebab lama dah tak jumpa .. kira bestfrenz jugak la .. makin gumbira amir belanja .. haha .. almaklumlah dia kan kerja jadi tak berkira sangat ngn member .. tenz bro !! kenyang perut gue !! kol 3 sampai umah !! penat .. get ready untuk esok !!!
...


Lapuk | Baharu