Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



19.2.12 . 1:50 pm
♛ gAdIEYS keeydal DRIff ? ♛

. . .
. . .
caya tak budak kecik nie drifff .. hehe .. kompem tak kan .. sebenarnya tadi my mum suruh hantarkan kakak aku .. tue jew .. rumah dia ngan rumah aku ambil masa 5 6 minit kot .. a'a,macam tue la ..
. . .
calang/calang orang boleh naik kete nie taw ~ ayah aku tak kasi .. sesape nak naik kereta dia ,, orang tue haruslah pro ! tapi aku ? ? ayah takde kat umah my mum yang suruh .. lau ayah ada kat umah kompem tak berpeluang nak try drive kete tue ..
. . .
tak best pom kete tue .. aku rase macam orang tua jew .. dah aku nie pendek ~ agak sukar untuk mencapai klac .. tapi takde la sampai tak sampai langsung .. hehe ~ kete nie lau drive slow/slow memang tak best .. tadi drive ngan berhati/hati .. takut jadi pape .. mampus aku !! ntah apa yang dia sayangkan sangat kat kete nie pom aku tak tahu .. hermm
. . .
more important here !! kete tue tak best ~ no no no !!
***


Lapuk | Baharu