Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



13.2.12 . 8:18 pm
ETERNITY

.
.
santun tak aku berbaju tuyung ~ .. first time yang namanya WAHIDA AMALIN nie berbaju kurung ke litar .. nape hari nie tetiba jew nak gedik/gedik pakai kurung ~ .. sebab nak test !! nak bodek abang jpj ciket .. huahuahua .. (kononnyanya nak ambik berkat.) apa/apa jela .. yang penting pepagi lagi mak ku dah puji aku .. kembang empat inci !! *oke ! tue picca selepas berpenat lelah !! *
.
tue hah nom bertuah gue !! siri 3 nom 3 ~ cantik tak ? yang penting I'M PASS !! .. hoorrrraayyyy ~ tragedi/tragedi yang berlaku tadi,sememannya lama menunggu,nasib baik ada si nikki teman borak aku tadi,time nak test tue bohong lau aku kate takde perasaan berdebar !! ketar jugak tekan klac tadi ,, cikgu aku dah sediakan kereta dia untuk aku naik for test ,, bessstttt !! dapat kereta sendiri !! orang lain takde ~ hehe,manja betulkan .. yup ! itulah cikgu kereta terbaek larhh.. minggu lepas cikgu tak sempat nak bagi aku pakai kereta sendiri sebab orang len dapat dulu ..
_____
gadieys keeydal adolecent P ~ *copy from meor* dalam 2 3 hari lagi kot cikgu aku kasi .. huh ! tak sabar ~ sayangnya my mum still tak kasi lagi nak pergi jauh/jauh .. kecuali ada yang pro pro kat tepi aku !! tue boleh .. cikgu aku cakap pompuan nie lau betul/betul
dapat membiasakan diri ngan drive kereta 1 tahun .. lelaki 6 bulan .. lamenyer !! sabar/sabar !! jangan gaduh/gaduh ~ umur masih muda //
______
before balik > ke pejabat > potostat i/c > bagi gambar .. kakak aku datang ambik .. ke tanah merah > beli tiket kereta api > ke pasir puteh > singgah kedai ella > GUNTING RAMBUT !! *sempena lulus test / tak di rancang pom* > ambil baju kedai jahit > balik !
syukur untuk hari nie - lulus jua akhirnya .. hehe
yuyu !! tenz kasi cokelat .. untuk kelulusan ini .. huahua ..


Lapuk | Baharu