Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



15.2.12 . 11:55 am
♛ BECAUSE OF YOU VANILLA COKELAT ♛

HYE guyss !!
nie entry sal lagu/lagu feberet aku jew ~
bermulanya tayangan VANILLA COKELAT .. lagu pertama yang aku cari .. terusan ku downloadkan .. di masukkan ke fon terus ..
liriknya >> B to the E to the S to the T .. huahua
bebanyak lagu lam citer tue .. hah ! lagu nie paling romance larhh ~
aku suker aku suker walaupom tak kenal sangat ngan penyanyinya itu ..
untuk lagu nie .. aku tengok liriknya dulu .. then bru dengar lam u-tube ..
pom sodap .. boley la ..
6ixth sense tak pernah menghampakan .. lagunya selalu menjadi pilihan drama-drama yang aku suke !! dulu lam KERANAMU LAILA .. izara jugak yang lakonkan .. lagunya pom boleh tahan ..
VANILA COKELAT bring me to all this song ~
semua lagu lam citer nie the best .. dan selamat berada lam fon aku .. setiap masa boleh dengar !


Lapuk | Baharu