Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



11.1.12 . 8:54 pm
terkejut !!!

sungguh tak ku sangka !! rupanya kancil dan wira yang xcident tadi .. cikgu sekolah aku rupanya .. dia kereta kancil .. tak dapat nak cam tadi coz plet kereta dia dah buang .. ya ALLAH terkejut juga tadi ada budak bagi tahu .. CIKGU ABLAH adalah s/u form 5 sekolah aku tahun lepas .. dia memang seorang yang tegas .. semua budak/budak form 5 hormat kat dia lah .. dia mengajar FIZIK .. tapi bukan kelas aku la .. walau pape pom .. hehe sempat juga main kejar/kejar dengan dia masa form 4 .. sebab lepak kat bangunan , padahal semua pelajar kena balik .. kerja dia tiap/tiap hari sebelum balik, dia akan ronda/ronda .. sebab sekolah aku tu ramai yang date !! hehe .. masa tue aku ngan kawan/kawan lepak jew sambil sembang/sembang .. sekalii tengok kereta kancil dia lalu .. huuuuhhhhh ~ lariiiiiiiii larhhhh !! haha .. padahal dia bukan nak marah pom sebab kitaorang semua girl .. sorang jew laki .. tapi disebabkan kitaorang lari .. dia fikir yang bukan/bukan pulak .. adoooiiii ,, kami berjaya melarikan diri !! ada member aku kena tukar bag sebab cikgu ablah ingat jenis beg yang dia pakai .. lawak habis .. takde masalah cari masalah betul la .. panjang pulak chelotehnya .. harap cikgu takde pape yang jadi .. amin amin amin .. RINDU KAT CIKGU !! RINDU NAK TENGOK CIKGU JALAN .. hehe .. *jahat*


Lapuk | Baharu