Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



31.1.12 . 10:30 pm
TERKEDU

_____ suh aku dengan n fahami betul/betul this song .. kebetulan lagu nie memang dah ada lam fon aku .. cuma tak pernah nak fahami betul/betul jew lagu nie .. dengar jew sebab best jugak lagu nie .. SEMALAM lepas _____ gtau aku .. aku baru betul/betul fahami lirik lagu tue ..
.
.

Aku telah lelah mengikuti
Semua langkah kakimu
Dan mengharap bisa memiliki
Berbagai cara telah aku lakukan
Untuk hidupmu
Hingga aku mengorbankan hidupku
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Buka hatimu
Bukalah sedikit untukku
Sehingga diriku
Bisa memilikimu

Betapa sakitnya
Betepa perihnya hatiku
Selalu dirimu tak menganggap ku ada
.
now ! lepas dengar rasa bersalah sangat/sangat kat _____ memang kena la lagu nie .. langsung tak pernah tahu wujudnya lirik lagu macam nie lam fon aku .. aku rasa dah 3 bulan lagu nie ada lam fon ak ..
.
google // youtube // armada band-buka hatimu



Lapuk | Baharu