Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



5.1.12 . 10:18 pm
terima KASIH

ingtkan kan semakin meningkat dewasa nie, semakin bijak berfikir .. tapi tak ! fail terus la.. sayu hati nie kan .. tapi tak pew la, aku kalau boleh taknak fikir yang negative ,, aku nak buang terus fikir bnda yang negative nie .. apa yang penting sekarang , buat apa nak buat perangai macam budak/budak kan ? just go on ! buat apa yang kita suka .. tapi ingat jangan buat apa yang orang tak suka .. okey ! misi aku sekarang .. aku nak jadi seorang yang matang ! boleh kew ?? belum cuba belum tahu kan .. matang dari segi pemikiran !! aku akan try .. lau hari/hari mengamalkan pemikiran yang matang , aku sure lama/lama kita akan sebati dengannya .. contohnya :: lau orang caci aku .. cakap belakang sal aku .. benci aku .. marah aku .. @ apa/apa saje yang tak selesa bagi diri aku .. aku tetap akan terus berfikiran (+) ! lalauan jalan kehidupan tak semestinya straight macam jalan highway kan .. mesti ada jalan yang bengkang bengkok , setiap jalan yang bengkana bengkok tue selalunya bahaya dan tidak selamat .. DAN jalan highway pom tak semestinya lurus bahaya tak boleh nak jadi .. SO, macamlah our kehidupan kita .. tak selalunya baik ..
//alahai .. sahabat.


Lapuk | Baharu