Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



19.1.12 . 8:44 pm
SETIA HUJUNG NYAWA

wahai penceroboh yang dihormati sekalian !! now .. aku nak story sal NOVEL nie .. tajuk yang kat atas tue .. waaa .. tgk cover macam biasa/biasa jew .. tapi bila dah bace bestt !! aku dapat rasakan si pelakon dalam novel tue .. sebab dia berumur 18 tahun .. haha , walaupom aku baru jew masuk 18 tahun untuk tahun ini .. aku dapat menjiwai si pelakon perempuan itu ! korang bayangkan dia dah terlanjur dengan orang len dan kahwin ngan orang len .. dalam pada masa yang sama dia tak tahu dia dah mengandung .. mama dia jew yang tahu .. pada masa tue juga .. ada member kawan mama dia kena cari perganti secepat yang mungkin kerana perkahwinan anak lelakinya dah semakin dekat .. sebab pengantin perempuan yang sebenar taknak teruskan perkahwinan nie .. mummy si pengantin lelaki berkenan dengan budak umur 18 tahun nie .. sebab cantik dan sopan santun .. maka, mama si perempuan tue setuju jew la .. sebab dia jew yang tahu anak perempuan dia tue mengandung .. kira nak jadikan si lelaki tue umpan ..kesian kan .. *sebenarnya si perempuan tue baek,semua manusia kan ada buat masalah* mereka saling berusaha untuk saling mencintai .. lama kelamaan si lelaki tahu yang perempuan tue mengandung !! marah giler la dia .. kesabaran perempuan tue membuatkan perhubungan mereka semakin baek .. *macam/macam lagi yang jadi .. lelaki tue xcident, dan lelaki tue juga pernah terlanjur dulu, so.. dia fikir ,, nie maybe hukuman yang harus diterima kerana telah merosakkan wanita itu.. * last/last macam biasa .. HAPPY ENDING ~

Lapuk | Baharu