Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



4.1.12 . 9:49 pm
pelbagai !!

baru tadi cikgu lesen aku col.. dia cakap 'esok buat lesen' .. aku cakap kena tanya ma dulu la, sebab ma suh rest dulu buat lesen tue // skunk nie ekonomi family gawat sikit, adik/adik aku skol daftar pom dah beratus 3 orang budak kecik tue.. hari tue ma aku tolong bayarkan kereta kak long lagi .. takkan nak harapkan pak long byar semua duit kedai cash 25 ribu terus,dia bayar ansur/ansur tambah pula setiap bulan sewa kedai lagi dah nak kena bayar kat ma , ma pom ada perasaan kasihan juga kan .. ma mintak time betul/betul diperlukan saja.. fikir/fikir nak cari kerja tapi aku nie spoil sikit bab/bab kerja nak yang best/best jew .. tapi nak ke ma aku tue kasi ? susah nak buat dia setuju, melainkan mak sedara aku yang suruh, tapi relationship ma and mak sedara aku tue , tak berapa nak ok sangat skunk nie, biasa lah dalam perhubungan ada problemnya !! apa/apa pom kena jadikan masalah tue ibarat bantal dan selimut kita ,, huhu .. tengok walaupom banyak sangat masalah masih lagi boleh ketawa ,, smile.

Lapuk | Baharu