Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



10.1.12 . 11:38 pm
new LOOK ~

DAH baru kan ?? member baru yang aku jmpa melalui grup BLOGGER yang editkan, dia memang baek ,, macam/macam yang dia buatkan dan ajarkan .. dan skunk masih ada yang tak beres .. so, bnyk la juga aku nak tanya dia .. tenz ya .. okey, ecok tak ada mimpi indah aku nak bangun lewat/lewat .. kang tak pasal/pasal cikgu aku tinggal plak .. tak ciap la lesen aku tue .. hehe .. TODAY :: 10 JAN .. dah berape bulan erk ? adalah dalam 2 tahun lebih .. sebenarnya dia yang tolong ingtkan .. aku tak pom .. adoi, sory la erk .. semalam, sakit aku datang ag .. sama macam aku sakit sampai tak ke sekolah tahun lepas .. sakit gilerrrrrr !!! dalam sejam aku kesakitan .. ma aku ada tanya nak g klinik tak ? aku cakap taknak ! takut .. hehe ,, lagi dua hari kakak aku yang belajar kat johor nak balik .. hilang sikit borim dok umah , satu agi ... aku nak bodek kakak aku yang dok KB belikan aku dress .. (erm,kasi kew tak?) mudahan/mudahan dapat la yer .. amin ! oke .. nite semua .. tak boleh tidor lewat/lewat ecok nak pergi belajar .. daaa


Lapuk | Baharu