Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



4.1.12 . 10:41 pm
matang \\ mature ~

2012 ~ kan aku ada cakap .. nak jadi matang ! dua tiga hari nie .. berubah la sikit.. amin mintak berterusan la ye .. ingat zaman/zaman dulu .. tahun/tahun lepas jew .. memang agak kebudak/budakkan .. buat benda tanpa berfikir panjang/ cakap ikut sedap mulut jew tanpa fikir perasaan orang len / mudah menunding jari kepada yang bersalah tanpa sedar kita pom sama macam orang tue, saling bermasalah / setiap masalah semua berpunca dari orang tue sendiri .. aku inginkan kematagan berterusan dalam diri aku, supaya aku tak mudah melulu dalam membuat keputusan tanpa usul periksa.. biarlah masalah yang lepas/lepas tue information untuk diri aku supaya beringat/ingat sebelum melakukan sesuatu .. jurang persahabatan dan kekeluargaan terus saja ON .. aku nak jadikan diri aku supaya boleh menerima segala kekurangan dan juga kelebihan semua tue kan ALLAH yang aturkan untuk kita .. tak payah nak runsing/runsing fikir semua tue .. DIA tahu yang terbaik untuk kita ! tamat.
//gila post betul ala aku malam nie,macam gedik jew .. :))


Lapuk | Baharu