Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



29.1.12 . 11:20 am
CONTEST ::GADIS BERSAIZ S

terjumpa contest nie dari TASHA macam best ! hadiahnya yang lumayan juga bagi girl .. harap/harap dapat menang coz nie first time join contest !!
dan aku rasa contest nie sangat/sangat enjoy ~ and awesome !!!
.
.
.
.
PERASAAN,PENGALAMAN AND KENANGAN SEPANJANG AKU BERGELAR GADIS BERSAIZ S !
.
Macam/macam yang jadi lar .. banyak sangat perasaannya , pengalamannya dan kenangannya .. so, now aku nak story semuannya !!
.
FIRST:aku dan kakak aku sama saiz > baju ku bajumu jua !! dah biasa kalau dia pakai baju aku or aku pakai baju dia .. normal ~ dah jadi satu kemestian bagi kami ! ! tapi ada yang tak best kadang/kadang dia tak bagi balik .. huh !
SECOND:dalam family boleh dikatakan aku yang body paling cun lar .. hehe .. sebab my mum selalu puji katenya "dalam anak-anak ma .. adik paling cantik saiz badan"
semakin kembang lar aku ! member/member pom selalu cakap macam tue .. suka bila di puji ,, senyum memanjang ~
THIRD:dah lali kalau orang salah pergiraan dari segi umur aku .. dah terbiasa sangat .. sampai ada yang tak percya .. "betul kew tingkatan 5?" .. masa kat sekolah cikgu sedap/sedap jew cakap aku nie student form 1 !! grrrr .. sakit hati juga .. bila aku cakap aku nie form 5 .. boleh nampak muka pelik cikgu tue ..
FOURT:pakwe aku selalu cakap kecik/kecik pom cute ! :)) senang nanti lau aku jatuh dia angkatkan ,, katenya .. ntah/ntah tengok jew ~
FIFTH:ada seorang member aku .. dia kasi baju dia kat aku coz baju tue kecik sangat untuk badan dia yang bersaiz M tue.. senyum lebar aku ambik baju tue .. kaler pink pula tue ..
SIXTH:kalau shopping !! senang jew nak pilih baju .. tak payah susah n
ak pikir sangat .. aku tengok kakak aku yang sorang lagi bersaiz xxL ..susah wooo !! kena cari betul/betul takut tak padan ~ sampai AKU pula yang tolong carikan untuk dia .. LOL :(
SEVENTH:sedih juga kadang/kadang bersaiz S nie .. sebabnya .. baju tshirt sekolah .. walaupom bersaiz S .. tetap juga besar !! terpaksa la kena fit kan kat kedai .. baju sekolah pom macam tue .. kalau beli yang saiz kecik tangannya singkat .. terpaksa kena ambil yang saiz besar sikit then fit kan juga ..
EIGHTH:senang/senang jew kena tolak kat orang kan ? aku ingat lagi masa darjah 6 .. time nak beli makanan .. budak/budak berebut/rebut .. :((
NINTH:aku merupakan ahli ST.JOHN .. baju kokurikulum dia macam nurse gitu .. ada member aku cakap dalam ramai/ramai ahli st.john tue .. aku paling lawa betul/betul macam nurse ~ ada cikgu kepda pakwe aku .. dia kasi tahu kat pakwe aku .. aku pakai baju st.jonh tue BERBODY sangat,dia suh pakwe aku nasihatkan aku .. well .. aku buat tak tahu jew ..
LAST:tak payah susah/susah nak fikir untuk kuruskan badan makan jew pape pom badan tetap tak berubah .. macam nie jugak .. maintain ~
.
.
.
That's me !!
.
.
nak tag kat member aku si miss ATIEY


Lapuk | Baharu