Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



11.1.12 . 4:02 pm
baru DAPAT ..

BAru dapat lesen L la .. hehe .. sabar/sabar tak lama lagi P pula yang dapat .. hehe , tadi lama giler tunggu anak kepada cikgu tu datang ambik .. nak tertidur sampai , nasib baik la ada member yang boleh berbual/bual .. hilang sikit boring nie kan .. otw,balik plak .. nampak ada kereta xcident jalan pasir puteh nak ke kb .. kesian tengok pompuan tue yang nangis .. kereta kancil and wira .. lam kancil tue nampak macam budak sekolah ada kat dalam .. wira plak macam suami isteri .. rasenya takne yang maut .. cuma cedera ,, syukur lah kalau macam tue .. takut juga tengok tadi ,, yela life depan matakan , len la kalau tengok dalam tv kew, ternet kew .. takut juga nak bawak kereta ,, semua tue kan ketentuanya ILAHI .. kita berserah saja ..
lesen yang tak berape boleh pakai


Lapuk | Baharu