Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



7.1.12 . 1:49 am
andai itu takdirnya ~

berat sungguh dugaan nie kan ? lepas satu ,satu yang jadi .. tak tertanggung rasenya .. ramai sungguh orang/orang yang aku sayng hilang .. mula/mula family,pas2 member aku .. now ! my dear // baru jew tadi .. tak sampai satu jam pom .. adoi ! apa la .. punca semua nie is SALAH FAHAM !! semua masalah/masalah yang jadi tu la puncanya .. kalau la blog nie kertas , aku rasa memang dah tak boleh nak baca agi dah .. hancur berkecai disirami airmata .. haha// tak larat rasenya nak tanggung, biarkan semuanya berlalu .. sempat lagi rasanya nak buat azam baru kan? ok ! azam baru yang ..............................................
##stop kat situ?? apasal ..dia hantar msg .. dia cakap sape yang nak ptus?dia kata smpai bila/bila pom takkan ptus ngn aku (nak gantung aku tak bertali ke?).. apa aku nak balas?
ada orang kata .. cinta tanpa kata/kata tu lebih bererti .. tapi aku nak balas juga .. tak kesah la malam nie aku bertilamkan 'bengon' dan berselimutkan 'bodoh' .. aku terima .. yela.. sape yang tak sakit hati kan, orang panggil kite macam tue .. rasa macam nak jew jadi macam tu .. kenapa? sebab biasanya kata/kata tu satu doa kan? so,sebab tu la ramai yang berfikiran bengon and bodoh tue .. terjun bangunan la, bunuh diri , terlibat dengan dadah .. macam/macam lagi la .. btol tak?


Lapuk | Baharu