Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



25.1.12 . 12:53 pm
24 JAN 2012

pagi/pagi bangun dAH ke litar .. MALAS !! sangat/sangat ~ .
.
nie lar yang mengambarkan aku boring sangat ! kena tunggu semua orang selesai baru boleh balik ~ ermmmmm .. .
nie pom penunggu macam aku jugak .. dia berbangsa siam .. muka boring hahaha .. sory der aku pic kau punya photo .. jangan marah erk ~ hehe .
.
# .. lepas balik sampai jew umah .. ke rumah jiran .. belakang rumah betul/betul .. ada majlis bertunang ~ sedap dapat makan nasi minyak ! kenyang .. ada kew patot mamat kat belakang umah aku nak bertunang ngan aku !! haha .. siap kasi tahu parents dia lagi .. padahal makwe dia baru je balik .. *dia gurau jew // aku senyum tanpa kata*

Lapuk | Baharu