Amalin Mohd
Luahan hati tanpa pena.


Hamba Allah


kenal dulu. baru kritik.
adilkan ?!

Cari Aku

Instagram : AmalinMohd
Facebook
Twitter
Tumblr
FormSpring
Ask.fm
Nyawa
.




Buah Hati



31.12.11 . 12:09 am
jeles !

adoi .. betul/betul tengah jeles nie .. tengok lam twitter memang sweet kapel btol la sepasang merpati dua sejoli nie .. tengok lam facebook pulak ..lagi la .. macam/macam ada percuti di paris,london .. siap ada honeymoon yang entah untuk keberapa kalinya .. mula/mula syok star kat ombak rindu la .. dia punya hensem ,macho .. gagah perkasa .. tergugat juga tengok aaron dengan isteri dia diyana .. lau aku bersuamikan aaron .. tak lena tidor la ..apa taknya berlakon dengan artis yang cun/cun .. kalau aku la kan ,kompem tak senang duduk ,, gelisah 24 hour la .. ofcoz ramai peminat pompuan ,,lelaki pom ada tau,, huhu .. sangat menakutkan la .. apa/apa pom diorang nampak happy .. bahagia jew .. macam takde pape pom yang jadi .. wo00 ! kalau betul apa yang aku fikirkan nie memang aku respect la kat wife dia tue .. // semoga berbahagia erk .. now ! aku peminat you all sekeluarga .. !

Lapuk | Baharu